STORYTELLING

Strategi

Vi får full koll på era målgrupper, väljer de bästa kanalerna och skapar en aktivitetsplan.

Nu har vi koll på vad ni vill berätta. Men vem är det vi vill kommunicera med och hur når vi dem på bästa sätt? Finns vår målgrupp på LinkedIn? Älskar de känslan de får av att bläddra i ett glossy magazine? Dricker de kaffe?

Digitalt eller tryckt?

Utifrån varje tema tittar vi på allt från sociala kanaler, nyhetsbrev och informationsskärmar till pappersmuggarna vid vattenautomaten.

Leverans

I slutet av strategiarbetet levererar jag ett material som innehåller en detaljerad översikt av era målgrupper, vad som engagerar dem och hur man når dem på bästa sätt. En viktig del av strategiarbetet handlar också om att sätta tydliga mål så att vi vet om vi har lyckats. Här sätter vi dels kvantitativa mål, som exempelvis hur ofta artiklar ska publiceras via LinkedIn, och dels mål som ligger i linje med det ni vill uppnå i verksamheten.

Skicka ett mejl så bokar vi en halvtimmes kostnadsfri konsultation.

anna@annaerikssonskarin.se